Torsdag 4. juni er det igjen duket for Quiz i Sjetne Bydelshus. Og denne gangen fyrer arrangørene også opp grillen.
-Dette blir siste quizkveld før sommerferien, så da må vi gjøre litt ekstra, smiler Tommy Sivertsen i Leirfossan Øl og Bryggelag.
Quizkveldene på Sjetne Bydelshus samler hver måned folk fra en rekke lag og foreninger, både i og utenfor Sjetnemarka.
-Det er rundt 80-100 personer som deltar hver gang under ledelse av quizmaster Iver Klingenberg, forteller Sivertsen.
Under quizkveldene kan man kose seg med både snack og leskende drikker fra Leirfossan Øl & Bryggelag.
Selve quizen starter kl. 19, mens dørene åpner kl. 18










